fredag 2 september 2011

Marimekko Socks rolled down

Nya kontoret börjar ta form, jag ska i helgen sortera klart papper och till veckan kommer den nya datorn, jag saknar en golv lampa & hade hittat en fin i Umeå som min vän Emma skulle hämta, allt klart men tyvärr hörde jag inte av säljare då vi skulle bestämma tiden:( jättetrist, har letat lampa länge, äntligen hittat precis den jag vill ha.






Det står nya elementet är nu också på plats & värme sprider sig:)





Har köpt dessa glas i present idag till en vän, tror dom kommer uppskattas. Marimekko Socks rolled down Vinglas. Sen fick jag hem min premie från Yougrove en ny stelton termos








Svärmor titta förbi med ett fint Ljushus, från Hemtrevnad, som har i dagarna 2 reat ut butiken med 50 % på allt:)






Nu har dom stängt 3 veckor, sen nyöppning:)

Trevlig helg

1 kommentar:

Lina - hus&bus sa...

Vilken fin blogg du har. Härligt fynd med ljushuset!