torsdag 11 augusti 2011

Fyndat på Myrorna & Röda Korset (kupan)

Blev less att se dom 4 loppislådor na som stod i garaget. Så jag packade in dom i bilen och körde till myrorna. Skänkte det+ lite påsar med kläder. Gick sen in och kikade runt. Hitta 3 jättefina skor till Elle. 140 kr för alla 3. Ett par var helt nya:)



Tyckte det fanns mycket att fynda på myrorna. Jag höll dock hårt i plånboken & har ingen större lust att fylla på vinden igen.







Dom gråa höststövlarna var helt nya. Filtstövlarna blir nästa höst:) har aldrig sett några förr, fodrade inuti & var i fint skick.



Fina kavatskor som blir bra i vinter:)
Bredvid gymmet ligger Röda Korset så jag sprang in där också. Köpte en kryddhylla som ska sättas upp på en insida skåpdörr.



30 kr, lite dyrt men vi får en hel skåp med plats så den kändes som ett fynd. Röda Korset hade mycket fina burkar & pinnstolar för 30:-/40:- styck så det är värt ett besök:) Till dig som letar:)

Nu blir det snart thaimat & besök av fina vänner:)

4 kommentarer:

Lina sa...

Har tänkt att stå på loppis en gång till, sen skänker jag också resten! Vi har ju så mycket med mormors saker också dessutom.... Det ska ju kännas att man rensat!! :)

Inreda Mera Hemma sa...

Ja det ska verkligen kännas att man rensat, jag hoppas att jag slipper rensa så här nån mera gång, jag börjar bli less på mig själv. Men man drar ju på sig en del speciellt då man aldrig rensat dom dubbla uppsättningar av bohaget man har då man flyttar i hop:P

Lina sa...

Haha ja då kanske det var dags!! Men då tycker jag iförs inte att fyra kartonger var så mycket?? Våra saker är mest grejer som inte längre passar in eller ryms och lite krimskrams jag är less på!

Men skönt är det att det är gjort i alla fall! Klapp på axeln!! :)

Kikan sa...

Åh jag älskar loppisfynd! KRam Kikan