tisdag 14 augusti 2012

Länge sedan...

Är dålig nu på att blogga, sommaren kom och sa hej, så datorn är inte prio:-) Kameran är övefull med fina bilder så det blir ju en bra blogg höst:P

Vad händer här hemma just nu, vi målar huset. Har en garagedörr kvar & det vita på lekstugan. Hela framsidan är riven (altan+bro) Spots till taket är beställt, taket är bestämt men ej köpt. Elektrikern bokad.
Det händer en del. Är dock väldigt less måste jag säga trots att jag inte utför bygget. Men snart är vi klara och då pausar vi med ute jobb till sommaren 2013.

Jag och mina 2 döttrar Mio & Elle

Mums

Sommar
Bjuder på lite bilder

1 kommentar:

Louise sa...

Bänken blev så fin. Gult är en riktigt härlig färg, gör mig glad :)
Jag har oxå prioriterat bort bloggen nu en tid. Antar att hösten för med sig mer bloggande.
Kramar