söndag 22 januari 2012

Fantastiska helg

En fullspäckad helg som snart är slut. Det har ätits & kalasats till 100%.
Jag har blivit 30 år & ligger här & bara myser, presenterna var alldeles för många & jag måste nypa mig i armen då jag tänker på allt fint jag fått. Nya tavlan har fått sin plats, ljusstakarna i trä lyser upp rummet. nya vita swedish grace porslinet står i köks skåpen, blendern & mixern likaså. En hotell weekend ska planeras in med shopping & spa. Sist men inte minst ligger en nya Canon eos 550 D bredvid mig, med 2 objektiv redo att testas. Jag tror jag drömmer:) en helg som jag sent kommer att glömma, med fina vänner god mat & fina familjen❤

1 kommentar:

Hanna sa...

Vilken helg och vilka underbara presenter!

Önskar dig grattis i efterskott även om jag nog aldrig kommenterat tidigare. Hittade nyligen hit, via Dessi tror jag...