fredag 9 september 2011

Helg

Ikväll ska vi på kalas & jag ska strax slå in presenterna.













Det fina presentpappret kommer från Panduro Hobby.

Sen ska vi gå in till stan, fika och lite ärenden. Ska gå förbi JT elservice och köpa en sån här slickepott, dom har alltid fredagsmys priser & idag på Rice, brickor, Muffinsformar & slickepottar 50%






Jag behöver en ny slickepott. Elle har ätit upp den gamla:P

Tips :) Inspireras av denna blogg

http://m.designsponge.com/2011/03/diy-project-ashleys-vintage-suitcase-coffee-table.html














Jag har i veckan fyndat på loppis en till koffert. Funderar på att göra ett bord i Elles rum. Sen kan köpa dessa fina stolar 2 i rött 2 gult







Piggelin barnstol 99:- Åhléns

Koffert fyndet( 50:-) fick genast en given plats



Sen hitta jag te/ kaffemuggar som jag absolut inte behöver, men kunde inte låta bli

5:-/ st.



Sen blev det 2 st Stelton brödpåsar nya, som låg bland barnkläder, för en 10:- gissar att dom trodde det var mössor:D




Ha en fin fredag:)

Inga kommentarer: