måndag 22 augusti 2011

Ikea Nyheter


Album, att sätta in sommarbilderna 59:- Ikea Family

Bricka Bärbar 49:-


Gardinpar Eivor 149:-


4-pack 49:-


 Ikea släpper nu i dagarna sin nya katalog för 2012, och jag har tjuvtittat lite och gillar det:-D Varuhuset ska jag besöka i november så jag hinner fundera lite till & spara ihop en buffert:-D. I År är det kvadratsmart som gäller, och det tycker jag passar alla. På deras hemsida så har dom massa tips & ideeér hur man blir kvadratsmart.
 Jag drömmer nog om att ha smartare garderobslösningar & att man kanske tänker till lite grann & bygger om garderoberna hemma, så man rymmer mera & inte har som jag har nu, allt i en enda stor hög:P

Kvadratsmart i sovrummet

Allas dröm?



Jag tror att man får ett trevligare och mera funktionellt hem om man är kvadratsmart. Tips & ideér är alltid välkomna
  
ett fint lantkök i den lilla lägenheten?



3 kvm badrum går göra fint med smarta lösningar
  Bilder: ikea.se Håll utkik i brevlådan, och ta bort ingen reklam skylten, annars får du ingen katalog:-(

Inga kommentarer: