söndag 27 mars 2011

Tapetprover & morgonkaffe

Sitter med kaffet & klickar hem lite tapetprover från inreda.com det blev 3 barntapeter & 2 andra. Ska kolla vilken som passar Gästrummet som ska förvandlas till lekrum så småningom. Lutar åt Animal Ferm Living. Sen tyckte jag dom andra 2 var fina. Kan ju alltid pyssla ihop nån tavla om man inte vill tapetsera en vägg;-)






Hade besök av mamma igår & vi prata lite om förråd & allt onödigt man sparar. Ja jag har ju en fin stringhylla som bara ligger och skräpar på en hylla. Jasså sa jag, då lånar jag den:-D
Godmorgon

5 kommentarer:

Anonym sa...

VÄRT! Man önskar ju att man bara skulle kunna hitta en massa fint i någons gamla förråd sådär.. :)

Lina sa...

Ja verkligen!! Undra vems föråd man ska undersöka??

VÄRT!! Din mor verkar ju vara ett fynd vad gäller fina saker! ;) Jag tycker att den fjärde tapeten är så fin, den funderade jag på ett tag alskar de figurerna och mönstret... Jag lägger min röst på den, om man får en röst!??? ;) ..skulle gärna ha den som tavla i m:s rum!! :) Kanske ska beställa en provbit!! Hur stor får man?? :P Den gula är också fin... men jag är ju partisk, jag har ju en förkärlek till gult... ;)

Trevlig kväll! Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Ja mamma & mormors förråd har en hel del gobitar som teak möbler kobratelefoner osv... Min moster har ett helt hus med gobitar.:-D Än så länge är jag den enda galna design 50/60/70 talare... i familjen:P

Man får 50X50 bitar & det kostar 49 i pack & porto. Men det det är värt. Man får välja 5 st.

Ja vi får se vilken det blir:-D Den gula blir nog en tavla;) Det var tanken

Lina sa...

Jo jag förstod nästan det, kanske lite väl gul! ;) Tycker att ni ska köra på animal, den har du ju pratat om länge.. och då brukar det bli bra! Är galet nöjd med Märtas tapet och den hade jag i tankarna hela tiden trots att det fanns andra förslag också! ;)

Lycka till med vardagspusslet! Jobba inte ihjäl er bara!! Ni får ta lite arbete på Mickes föräldraledighet också! ;) Kramar

Inreda Mera Hemma sa...

Miss av mig proverna var 20 cm breda. Favoritsaker.se har 50 cm breda