fredag 14 januari 2011

Ordning & Reda

I veckan har det organiserats hemma i garderoberna & i köksskåparna. Alla plast galgar har bytts ut mot trä, mina två garderober har rensats & krymt till en:-( ( har min i dotterns rum) Så nu har hon fått två garderober. Jag ska måla lite inne i garderoberna & piffa till. Sen ska nya barngalgar inhandlas. Funderar på att köpa denna sko förvaring, 449 :- från Ellos inte så snygg men på insidan på en dörr tror jag den blir perfekt. Kanske dörren ut till garaget skulle passa?

Bild: Ellos.se
Kökskåparna är numera städade & det är ordning & reda, bara lådorna kvar. Vet inte hur jag ska få ordning där, en enda röra:-( Nån som har något ordning & reda i lådorna tips?

Jag ser verkligen fram emot sommarens projekt, ett av dem, Garaget. Det ska målas, golv tak & väggar, nya hyllsystem ska upp & de ska piffas.Men det viktigaste att det ska skapas Ordning & Reda.

Inga kommentarer: